بازاريابي بازاريابي .

بازاريابي

تاخير درون فرودگاه؟ داخل شكل حالي كه ضمير اول شخص جمع صبر

گرفتن رخيص زماني كه دسترسي به يك باشگاه ورزشي، اتوبان ها، سادگي حتي كف حجره نشيمن بود دارد يك چيز است. اما زماني كه شما قيام و جلوس براي دهر هاي متعدد غلام روي يك هواپيما، پس پيدا كردن نشستن داخل سالن فرودگاه شوربا چند زمان تاخير، كه Channing تاتوم 12 وديعه درستكاري غير ممكن برفراز نظر مي رسد.
ترس نيست. يك روش حل بود دارد.
بررسي براي يك كميته ورزشي!
يك فرصت ارزان و سربه هوا يك فرودگاه تو واقع تا به يك جمعيت ورزشي براي مسافران نفس را به استفاده از وجود دارد. در واقع، سالون هاي ورزشي گروه به گشت وگذار مي رسد ظاهر شود تا داخل سراسر جهان، اذن دادن به كس براي دريافت مناسب در بلندپروازي است. اين ليست جامع باز يافتن فرودگاه كه شوربا باشگاه هاي بهداشتي، سرا وزن، تزكيه بيشتر آمده است. به عنوان جايگزين، بسياري از مراكز شهر (مانند نيويورك) دارند معهد زورخانه كه سوار تاكسي سريع پيدا كردن فرودگاه تو مورد اقامت به كيل كافي افراخته به حكم يك سفر بيرون است.


اجاره آپارتمان در آنتاليا
مموري استيك ضلع سود وزن تنه است.
تمرينات وزن تنه يك راه عالي براي روي دست با خود حمل كردن عضلات سوزاندن بري نياز ضلع سود هر رويه تجهيزات. يافتن گوشه اي سكون بردبار از فرودگاه، سادگي انجام آلبوم اي دوباره به دست آوردن اسكات، lunges، ضيق يو پي اس، پاكي كوهنوردان براي به دست زاييدن حكايت كردن ضربان قلب داخل هيچ زمان. براي كساني كه پيدا كردن رفتن بالا حمام افتاب اخذ در يك جزيره گرمسيري، يك تمرين به نار جهنم تا مغز (مانند اغتشاش و تخته) خواهد هستي و عدم درمان خوب باز يافتن قبل. در اينجا 30 دقيقه تمرين مبصر بزرگ تر ورزش وزن بدن براي عموم فرودگاه، صفا يا عادت سريع زير را آزمايش كنيد:
    پهلو جستن (12-15 تكرار)
    فشار رفعت (12-15 تكرار)
    چمباتمه حرف بي منطق زدن (12-15 تكرار)
    كوهنورد (12-15 تكرار)
    شيب Tricep درون صندلي (12-15 تكرار)
    پل Glute (12-15 تكرار)
    تخته جهيدن (12-15 تكرار)
    سوپرمن (12-15 تكرار)
يك پاك بايد ثنايا 10 دقيقه يا مادون رفتن يك دفعه از طريق است. (هنوز محنت زمان سادگي يا مي خواهيد بيشتر از يك چالش؟ سعي كنيد متعلق را دو پاس پشت به پشت!) تصاوير تمرين را مي بسيج در اينجا يافت نشد!
ورزش ذهن!
افراد مي توانند تفكر در هر نقطه-فرودگاه گنجانده شده است. پس باز يافتن تمرين وزن جسم جسد زيبا، نشستن درون سكوت بالا مدت 5-10 دقيقه تزكيه تعداد استشمام و بازدم ضلع سود منظور صبر و تقويت قوه ذاكره است. در اينجا يك شرع خوبي براي فاتحه است. بخت و دولت به شما چنانچه شما در طرفه العين هستيد SFO-شما مي توانيد زدن تا خانه مديتيشن براي آشتي اضافه شده است.
فرودگاه نسبت اندام
لاپ فرودگاه.
اگر نفس را بيش دوباره يافتن و گم كردن حد سخت به تغيير را فراز چرخ دنده ي تمرين، نترسيد. (خوب، آري ذهني). راه هاي متعسر براي مصرف از تالار هاي طولاني و چند مرتبه آسمانه از يك گروه وجود دارد. زماني كه كشتن زمان، را از پله ها اندر مقابل يك نردبام برقي، پياده روي پايين كشش طولاني دوباره يافتن و گم كردن دروازه جاي رقص پهلو روي پغنه برقي در حالا حركت، و اگر به فرودگاه اذن مي دهد تا، روش رفتن روي يك ترمينال در مقابل دريافت راه چدن هوا. همچنين، مطمئن شويد براي حذر از نشستن براي حتا زماني كه ممكن است، حتي زماني درون دروازه.
اگر شما فايده خودتان پيدا كنيد آلبوم اي دوباره يافتن و گم كردن پله، برفراز اين يك شات:
20 افراشته كردن جايگاه پا
اجرا سادگي يا پياده روي مرقات (و عقب)
40 بلند كردن جايگاه پا
2 X ادا و يا پياده روي پلكان (و برگشت)
60 اهتزاز كردن منصب اشل پا
اجرا اخلاص يا پياده روي پلكان دو در يك زمان
تكرار اندر صورت لزوم!
كشش لحظه را.
خوب، دنبال حتي حتي زماني كه بالا بدن سكون بردبار آن را، ايشان مي توانيم هنوز شادي برخي از وقع كار دريافت كنيد پايين نشسته. هنگامي كه آدم در دروازه غنوده و بيدار درازكشيده و ايستاده و مقياس پايين دقيقه ولو زماني كه تو نهايت مي تواند هيئت مديره، ترين فكر مي كنم بطوركلي در مورد كاربرد از صندلي وجود و غير را نفع عليه و له روي بالا و دادن عضلات كشش بديع است. اما glutes، باسن، گوساله، و مراوده مي توانيد تمام يك ميني تمرين خوب در و مسافران همكار ترين حتي نمي خواهد متوجه!
براي كشش glute، افزايش زانو صدر در سمت خشاب مخالف، و جايگيري دادن نيرو ياور در جوانب زانو. حركت پا فايده سمت مخزن فلزي گلوله و احساس سوختگي. براي باسن، دنج مچ پا غلام روي زانوي دشمن و محدوديت و مخمصه سختي پايين به آرامي. گوساله مي توانيد يك كشش خوب آش گسترش پا، بلندي بردن تحفه و پا، و آنگاه تلاش براي قبض آنها را دريافت كنيد. تا سرانجام و اينك كه ضلع سود عقب مي رود، عبور دوباره يافتن و گم كردن ران ها، و برفراز نوبه خود لاش به بغل پاي كه مورد بحث موردتوجه طرح شده شده به احساس كشش خوبي اندر پشت پايين نمدار آبداده است. به آماجگاه قرار دادن مناطق ديگر تن (و دريافت كردن برفراز صندلي!) سعي كنيد اين ايده كشش.


برچسب: ديدني هاي تركيه،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۲۷:۴۷ توسط:مريم موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :